در برخی عملیات های سامانه ابهاماتی وجود دارد که همکاران به صورت سلیقه ای عمل می کنند و وحدت رویه ای در این موارد وجود ندارد.

هدف از این مطلب ، اخذ نظرات و راهنمایی های همکاران است.

  1. ملاک عمل شما در مورد تنظیم اسناد وکالت مختصر و وکالت مفصل در سامانه چیست؟ (تبصره 5 بخشنامه حق التحریر)
  2. در مورد سایر خدمات ثبتی از جمله فک رهن و ... ، نحوه عملکرد شما در سامانه چیست؟
  3. تعداد اوراق اضافی را چطور محاسبه می کنید؟ در برخی موارد پیش نمایش یک صفحه کمتر از چاپ نهایی سند نمایش داده می شود و چون قبل از چاپ نهایی هزینه ها پرداخت می شود ، مشکل ساز خواهد بود.
ضمن عذرخواهی از همه عزیزان ، در قسمت نظرات این مطلب ، مطالب ، سوالات و نظرات غیرمرتبط با این موضوع حذف خواهد شد.