مراحل تنظیم دستگاه POS برای واریز 50.000 ریال جهت هزینه صدور سند الکترونیکی

  1. وارد فهرست یا عملیات دستگاه POS شوید.
  2. گزینه ترمینال را انتخاب کنید.
  3. سپس گزینه مدیریت ترمینال را انتخاب کنید.
  4. در نهایت گزینه دریافت اطلاعات را انتخاب کنید و چند لحظه منتظر بمانید تا ارتباط با مرکز برقرار شود.
  5. بعد از چند لحظه و پس از اطمینان از تایید برقراری ارتباط با مرکز ، با کلید لغو و یا کنسل از محیط تنظیمات خارج شوید.
اکنون با کشیدن کارت و انتخاب "سرویس پرداخت" گزینه "صدور الکترونیکی" در این قسمت اضافه شده است.

 

اگر سرویس فوق فعال نشد ، مجددا مراحل فوق را انجام دهید.

 

در نهایت چنانچه با انجام عملیات گفته شده گزینه صدور الکترونیکی در دستگاه کارتخوان فعال نگردید  ، با شماره تلفن 84080-021 شرکت پرداخت الکترونیک سامان تماس حاصل فرمایید.

 

مطلب فوق در سایت کانون سردفتران و دفتریاران نیز درج شده است.
 
با تشکر از جناب آقای مهدی نیکزاد ، دفتریار دفتر اسناد رسمی 2 شهرضا برای اطلاع رسانی و راهنمای تنظیمات