سردفتر محترم دفتر اسناد رسمی

با عنایت به تغییرات صورت گرفته در کد تلفن و همچنین شماره های تلفن های ثابت درشهرستانها ، در برقراری ارتباط با آن دفترخانه ، مشکلاتی برای این کانون و دیگر مراجعین شما که اطلاعات دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور را از پرتال کانون جستجو می کنند ایجاد شده است .

لذا با توجه به اینکه بدون یاری یکایک سردفتران محترم ، امکان انجام اصلاحات سریع در بانک اطلاعات کانون به منظور در اختیار گذاردن اطلاعات صحیح دفاتر به عموم مراجعین میسر نیست ، درخواست دارد تا حداکثر ظرف مدت یک هفته ، نسبت به اصلاح کد تلفن شهری و همچنین شماره تلفن آن دفترخانه در پرتال کانون اقدام کنید.

به این منظور با دسترسی خود و ورود به صفحه پروفایل شخصی و انتخاب آیکون " دفترخانه " وارد صفحه شده ، کلید " ویرایش " را زده ، اصلاحات لازم را در شماره تلفن و کد تلفن شهری اعمال نموده ، کلید " ارسال " را درپایین صفحه بزنید . بلافاصله تغییرات انجام داده شده در پرتال کانون اعمال می گردد.

همچنین برای حذف مکاتبات در هنگام جابجایی محل دفتر، به منظور ثبت سریع تغییرات در آدرس دفترخانه خود به روش بالا عمل نموده ، پس از زدن کلید " ارسال " بلافاصله اطلاعات دفترخانه اصلاح و در اختیار عموم قرارخواهد گرفت .

پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارد .

واحد فناوری اطلاعات

راهنمای تصویری در ادامه مطلب


سردفتران
  • نام کاربری و کلمه عبور و کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
  • وارد پرتال خواهید شد. (http://www.notary.ir/welcome)
  • روی گزینه دفترخانه کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه ویرایش کلیک کنید.
  • در پنجره مربوط به تلفن و فکس ، موارد کد شهرستان ، شماره تلفن و شماره فاکس را وارد کنید. می توانید از گزینه افزودن مورد دیگر برای افزودن بیش از یک شماره تلفن و یک شماره فکس استفاده کنید.
  • در پنجره مربوط به نشانی کامل دفترخانه ، موارد استان ، شهر ، خیابان اصلی ، ادامه آدرس و کدپستی را وارد کنید. دقت داشته باشید آنچه در فیلد خیابان اصلی وارد می کنید ، نباید در ابتدای فیلد ادامه آدرس وارد شود. آدرس کامل دفترخانه شما هنگام جستجو ، با اضافه شدن فیلد خیابان اصلی در ابتدای ادامه آدرس نمایش داده خواهد شد. به نمونه زیر که با رعایت نکته فوق تکمیل شده دقت کنید:
  • در پنجره مربوط به اطلاعات دفترخانه ، موارد وب سایت (در صورتی که وب سایت یا وبلاگ دارید) ، پست الکترونیک (دقت داشته باشید در ابتدای پست الکترونیک www نگذارید) و تاریخ افتتاح این دفتر را وارد کنید.
  • پس از وارد کردن و یا اصلاح موارد فوق ، روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  • با پیغام دفترخانه دفتر اسناد رسمی ... به روز شد مواجه خواهید شد:
  • اکنون در بالای همین صفحه ، وارد صفحه اطلاعات شخصی شوید.
  • سپس روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات عمومی موارد تلفن همراه ، پست الکترونیکی (دقت داشته باشید در ابتدای پست الکترونیک www نگذارید) ، وبلاگ (در صورتی که وب سایت یا وبلاگ دارید) و تاریخ شروع به کار شما را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات حساب موارد شماره کارت عابر بانک ملی و شماره حساب بانک ملی را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات تحصیلی ، مدرک تحصیلی و رشته/گرایش را وارد کنید. می توانید از گزینه افزودن مورد دیگر برای افزودن بیش از یک مدرک تحصیلی و رشته/گرایش استفاده کنید.
  • در پنجره مربوط به سابقه سردفتری در دیگر دفاتر (در صورت وجود) فیلدها را تکمیل کنید.
  • پس از وارد کردن ، اصلاح و بررسی کلیه موارد فوق ، روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  • با پیغام پروفایل سردفتر دفترخانه ... به روز شد مواجه خواهید شد:
  • همچنین می توانید با ورود به پنجره های ارسال مدارک و اطلاعات منسوبین ، اطلاعات ، مدارک و مستندات لازم را برای تشکیل پرونده مکانیزه ارسال کنید.
 
 
 
دفتریاران
  • نام کاربری و کلمه عبور و کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
  • وارد پرتال خواهید شد. (http://www.notary.ir/welcome)
  • روی گزینه اطلاعات شخصی کلیک کنید.
  • روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات عمومی موارد تلفن همراه ، پست الکترونیکی (دقت داشته باشید در ابتدای پست الکترونیک www نگذارید) و تاریخ شروع به کار شما را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات حساب موارد شماره کارت عابر بانک ملی و شماره حساب بانک ملی را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات تحصیلی ، مدرک تحصیلی و رشته/گرایش را وارد کنید. می توانید از گزینه افزودن مورد دیگر برای افزودن بیش از یک مدرک تحصیلی و رشته/گرایش استفاده کنید.
  • پس از وارد کردن ، اصلاح و بررسی کلیه موارد فوق ، روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  • با پیغام پروفایل دفتریار دفترخانه ... به روز شد مواجه خواهید شد:
  • همچنین می توانید با ورود به پنجره های ارسال مدارک و اطلاعات منسوبین ، اطلاعات ، مدارک و مستندات لازم را برای تشکیل پرونده مکانیزه ارسال کنید.