بروزرسانی اطلاعات تماس دفترخانه

سردفتران
  • نام کاربری و کلمه عبور و کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
  • وارد پرتال خواهید شد. (http://www.notary.ir/welcome)
  • روی گزینه دفترخانه کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه ویرایش کلیک کنید.
  • در پنجره مربوط به تلفن و فکس ، موارد کد شهرستان ، شماره تلفن و شماره فاکس را وارد کنید. می توانید از گزینه افزودن مورد دیگر برای افزودن بیش از یک شماره تلفن و یک شماره فکس استفاده کنید.
  • در پنجره مربوط به نشانی کامل دفترخانه ، موارد استان ، شهر ، خیابان اصلی ، ادامه آدرس و کدپستی را وارد کنید. دقت داشته باشید آنچه در فیلد خیابان اصلی وارد می کنید ، نباید در ابتدای فیلد ادامه آدرس وارد شود. آدرس کامل دفترخانه شما هنگام جستجو ، با اضافه شدن فیلد خیابان اصلی در ابتدای ادامه آدرس نمایش داده خواهد شد. به نمونه زیر که با رعایت نکته فوق تکمیل شده دقت کنید:
  • در پنجره مربوط به اطلاعات دفترخانه ، موارد وب سایت (در صورتی که وب سایت یا وبلاگ دارید) ، پست الکترونیک (دقت داشته باشید در ابتدای پست الکترونیک www نگذارید) و تاریخ افتتاح این دفتر را وارد کنید.
  • پس از وارد کردن و یا اصلاح موارد فوق ، روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  • با پیغام دفترخانه دفتر اسناد رسمی ... به روز شد مواجه خواهید شد:
  • اکنون در بالای همین صفحه ، وارد صفحه اطلاعات شخصی شوید.
  • سپس روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات عمومی موارد تلفن همراه ، پست الکترونیکی (دقت داشته باشید در ابتدای پست الکترونیک www نگذارید) ، وبلاگ (در صورتی که وب سایت یا وبلاگ دارید) و تاریخ شروع به کار شما را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات حساب موارد شماره کارت عابر بانک ملی و شماره حساب بانک ملی را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات تحصیلی ، مدرک تحصیلی و رشته/گرایش را وارد کنید. می توانید از گزینه افزودن مورد دیگر برای افزودن بیش از یک مدرک تحصیلی و رشته/گرایش استفاده کنید.
  • در پنجره مربوط به سابقه سردفتری در دیگر دفاتر (در صورت وجود) فیلدها را تکمیل کنید.
  • پس از وارد کردن ، اصلاح و بررسی کلیه موارد فوق ، روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  • با پیغام پروفایل سردفتر دفترخانه ... به روز شد مواجه خواهید شد:
  • همچنین می توانید با ورود به پنجره های ارسال مدارک و اطلاعات منسوبین ، اطلاعات ، مدارک و مستندات لازم را برای تشکیل پرونده مکانیزه ارسال کنید.
 
 
 
دفتریاران
  • نام کاربری و کلمه عبور و کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
  • وارد پرتال خواهید شد. (http://www.notary.ir/welcome)
  • روی گزینه اطلاعات شخصی کلیک کنید.
  • روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات عمومی موارد تلفن همراه ، پست الکترونیکی (دقت داشته باشید در ابتدای پست الکترونیک www نگذارید) و تاریخ شروع به کار شما را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات حساب موارد شماره کارت عابر بانک ملی و شماره حساب بانک ملی را وارد کنید.
  • در پنجره مربوط به اطلاعات تحصیلی ، مدرک تحصیلی و رشته/گرایش را وارد کنید. می توانید از گزینه افزودن مورد دیگر برای افزودن بیش از یک مدرک تحصیلی و رشته/گرایش استفاده کنید.
  • پس از وارد کردن ، اصلاح و بررسی کلیه موارد فوق ، روی گزینه ارسال کلیک کنید.
  • با پیغام پروفایل دفتریار دفترخانه ... به روز شد مواجه خواهید شد:
  • همچنین می توانید با ورود به پنجره های ارسال مدارک و اطلاعات منسوبین ، اطلاعات ، مدارک و مستندات لازم را برای تشکیل پرونده مکانیزه ارسال کنید.
 
 
 
/ 0 نظر / 47 بازدید